وظایف و مسئولیتهای معاونت خدمات مشترکین و درآمد ۲- تدوین روش های مناسب در رسیدگی به کار مراجعان و مشترکین و نظارت بر نحوه ی استقرار سیستم امور مشترکین ۳- نظارت بر اجرای دقیق تعرفه ها و تطبیق آن ها با قوانین و مقررات شرکت ۴- نظارت بر نصب انشعابات (آب، فاضلاب) ۵- شناسایی انشعابات خاص و شبکه های فرعی ۶- برنامه ریزی و نظارت بر نحوه ی قرائت کنتور، میزان وصولی و ثبت گزارشات ۷- شناسایی کنتورهای معیوب و پی گیری جهت رفع مشکل و نظارت بر امور مربوط به حذف انشعابات غیر مجاز ۸- نظارت برایجاد سیستم مکانیزه ی وصول درآمد و مطالبات ۹- همکاری در تعیین ضوابط محاسبه قیمت تمام شده ی آب مصرفی، هزینه ی دفع فاضلاب و حق انشعاب آب و فاضلاب ۱۰- تجزیه و تحلیل درآمدها، وصول مطالبات و کنترل دقیق موارد عدم وصول مطالبات ۱۱- بررسی میزان وصول درآمد آب بهاء و حق اشتراک آب و فاضلاب ۱۲- نظارت بر نحوه ی محاسبه ی حق انشعاب آب و فاضلاب و کنترل قبوض آب بهاء ۱۳- بررسی و اظهار نظر در مورد متقاضیان خاص و نظارت و پی گیری در اخذ مطالبات از مصرف کنندگان عمده ۱۴- بررسی علل عدم پرداخت ها و پی گیری لازم در خصوص وصول مطالبات معوق و قطع و وصل اشتراک ۱۵- نظارت بر تهیه ی صورت حساب و بیلان کلی درآمد ۱۶- آگاهی دقیق از مبانی تعرفه های مورد عمل ۱۷- راهنمایی مجریان تعرفه ها به منظور حُسن اجرای تعرفه ها ۱۸- همکاری در به روزآوری سیستم نرم افزاری مورد عمل
|
شناسنامه صفحه
مرجع اطلاعات : مرجع اطلاعات تنظیم نشده است
توسط :
آخرین به روزرسانی : 1397/03/07